2018年2月18日日曜日

青森・白神 Aomori / Shirakami

沙羅と青森に行ってきました。沙羅の初スキーを贅沢にも雲谷鰺ヶ沢百沢の3つスキー場で体験!すぐに上手になっていました♪また、昔小学校だった白神自然学校に滞在し、冬花火、木工、薪ストーブ、熊鍋等の地元の食を堪能し、温泉や雪・吹雪を120%楽しんで来ました♪これも3日間お世話になった白神自然学校の永井さんや皆さんの親切のおかげです。本当にありがとうございましたm(_ _)m
Sarah and I have been to Aomori. It's her first time for skiing and went to three different ski resorts luxuriously - Moya, Azigasawa and Hyakuzawa. She made progress and got good skiing quickly ;-) Besides, we stayed at The Shirakami Nature School that used to be the elementary school, and enjoyed fireworks, woodwork, wood-burning stove, bear hot pot and the other local food, hot spa and snow & blizzard 120%!! It's all thanks to the warm kindness of Nagai-san from Shirakami Nature School and the rest of people. Thanks millions :-)










































   
   


0 件のコメント:

コメントを投稿